Urząd Gminy Dopiewo ogłasza nabór na stanowisko: inspektor ds. koordynacji projektów w Referacie Inwestycji i Gospodarki Komunalnej  Urzędu Gminy w Dopiewie.

1. Wymagania od kandydata:

1) Wykształcenie:

  • niezbędne: wyższe
  • dodatkowe: brak 

2) Doświadczenie zawodowe:

  • niezbędne: staż pracy 3 lata
  • dodatkowe:  brak

3) Dodatkowe umiejętności:

  • wysoki poziom umiejętności obsługi komputera, programów w pakiecie Office
    i Internetu,
  • umiejętności budowania dobrych relacji z klientami zewnętrznymi Urzędu,
  • umiejętności budowania dobrych relacji wewnątrz  Referatu i Urzędu,
  • umiejętność organizowania pracy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność biegłego posługiwania się aktami prawnymi.

4) Niezbędna wiedza w zakresie przepisów:

  • ustawy o drogach publicznych,
  • ustawy prawo zamówień publicznych,
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • ustawy o ochronie danych osobowych,
  • Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  • inne niezbędne do pracy na zajmowanym stanowisku.

5) Ponadto od kandydatów oczekujemy:

  • łatwości nawiązywania kontaktów,
  • myślenia analitycznego i abstrakcyjnego,
  • komunikatywności i wysokiej umiejętności współpracy w zespole,
  • obowiązkowości i rzetelności
  • odporności na stres,
  • umiejętności realizacji równoległej kilku procesów,
  • asertywności,
  • samodzielności, kreatywności,
  • konsekwencji,
  • odpowiedzialności,
  • radzenia sobie w relacjach z trudnym klientem.

2. Zakres zadań na stanowisku:

  1. Koordynowanie prawidłowej realizacji projektów w wymiarze administracyjno-technicznym
  2. Ustalanie harmonogramu realizacji inwestycji projektów na podstawie uzgodnień wewnętrznych
  3. Ustalanie zakresu realizacji inwestycji pod kątem jej komplementarności
  4. Monitorowanie na bieżąco postępu prac inwestycyjnych
  5. Podejmowanie działań zaradczych i naprawczych w przypadku zgłaszanych problemów
  6. Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych
  7. Przygotowywanie projektów umów i obsługa ich zawarcia oraz realizacji w zakresie zajmowanego stanowiska.
  8. Sprawdzanie zgodności realizacji inwestycji z umowami, kontrola nad wykorzystaniem środków z budżetu Gminy
  9. Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku
  10. Udział w pracach komisji przetargowej w zakresie zajmowanego stanowiska
  11. Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie swoich właściwości
  12. Współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi referatami, stanowiskami samodzielnymi i gminnymi jednostkami organizacyjnymi

3. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi - mniej niż 6%.

Zapraszamy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

4.1 Wymiar czasu pracy - 1 etat

4.2 Praca:

  • w pomieszczeniu biurowym (parter, piętro, brak windy)
  • w zespole
  • przy sztucznym oświetleniu

wymagająca:

  • wymuszonej pozycji ciała
  • szczególnej koncentracji
  • obsługi komputera i programów komputerowych
  • obsługi urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, fax)
  • dobrej ostrości wzroku
  • częstego kontaktu z ludźmi.

5. Kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:

  1. Dokumenty niezbędne:
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.dopiewo.pl
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, wymagane do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenia o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządowych, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • zaświadczenie potwierdzające staż w jednostkach samorządu terytorialnego lub odbytą służbę przygotowawczą,
  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego – dotyczy obcokrajowców,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy kandydata niepełnosprawnego, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ustawy o pracownikach samorządowych, (t.j. Dz. U. 2016, poz. 902 z późn. zm.).

2. dodatkowe:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV).

6. Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać na adres:  

Urząd Gminy Dopiewo, ul. Leśna 1 c, 62-070 Dopiewo,
Kancelaria Urzędu, pok. 5

w terminie do dnia 22 czerwca 2018 roku z dopiskiem na kopercie:  „Nabór na stanowisko inspektor ds. koordynacji projektów w Referacie Inwestycji i Gospodarki Komunalnej  Urzędu Gminy w Dopiewie

7. Sposób powiadamiania kandydatów o terminie przeprowadzenia naboru:

O terminie przeprowadzenia naboru i rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne zawiadomimy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Herb Gmina Dopiewo