Sprawdź pozostałe oferty pracy

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa zamówień klientów;
  • Bezpośredni kontakt z kontrahentami
  • Monitorowanie dostaw pod względem wskaźników (ilość, jakość, terminowość);
  • Kontrolowanie spływu należności od klientów;
  • Utrzymanie  bazy danych klientów;
  • Bieżące wprowadzanie i aktualizacja cen w bazie danych;
  • Współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie; kierunki ekonomiczne, filologie obce;
  • Znajomość angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2) oraz niemieckiego na poziomie min. C1;
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel);
  • Wiedza z zakresu obsługi klienta;
  • Umiejętność adaptowania się do szybko zmieniających się warunków;
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją czasu.

Oferujemy

  • Pracę na cały etat w firmie obecnej na rynku od ponad 40 lat;
  • Duże możliwości rozwoju i poszerzania wiedzy oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje;
  • Dostęp do szerokiego zakresu benefitów (dofinansowania do wypoczynku, kolonii i obozów dziecięcych, wyprawki szkolnej, karnetu sportowego Multisport, ubezpieczenie grupowe).

Aplikuj wysyłając swoje CV na adres: rekrutacja@marmite.eu z dopiskiem – SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA.  

Pracodawca: 
Marmite
Lokalizacja: 
Zakrzewo k. Poznania
Data ważności: 
2020-02-28